makhluk cintee pada saye

lagu kenagan :)

♥ don't don't

okeaa mule cerite :') sekarangg bermule laah kisah seorangg yang meminta sempathi , pengecut atau tidak dapad tumpuan . yea kenape ? kesiannn dann sangat kelakaa orangg yang sebegini :') dia tidak dapad nak berhadapan dengan masalah yang diterima dan berkatee keburukan orangg pada orangg lain :')

maseh boleh diterima . sebab saye hanye berdiam dan tidak suke melawann . tapiii kalau saye dah bagi pijak pale . dah laah , dia nak lebeh dari pijak kepale saye laah nak leyek badan saye pulak . haishhh mane bole rosak badan ney . kesiannn suamii saye nanty :') harrr sambung balekk , eh sapehh buad sapeh ? ken saye cakap yangg sayee tak suke nak tengking atau makii orangg . tapiii kenape awakk lebeh dari kepalee saye ? kenn ....

ouh yaaa , pada siapa yangg termakan dengann ceritaa menarikk tuh . teruss ken laah yea :') anda sumee belum tahu kisahhh yangg selanjut nyaa . perlu kaa saye buke mulot dan mengataken bahawe itu sume karottt ? wahhhh sangattt kebudakan ini ceritaa :') saye hanye bayangg ken bahawa itu hanyee imagenasii tidak pernahh wujud dengan kate-2 maniess seperti itu .

okeaallaah tamadd kisah ney , mahu lebeh lanjut jumpe di muke hadapann yea :') tulus dan ikhlass kisah benarrr mulot dan hati yangg suci daripada farisyah yang menegak ken keadilan . harap terhibur yea :')